خدمات تخصصی مددکاری

خدمات تخصصی مددکاری به مهربانی یکی از مهمترین فعالیت ها در راستای حذف مشکلات اجتماعی دانش آموزان و بهترین راه برای سنجش اثربخشی ارائه بورسیه تحصیلی و خدمات آموزشی است.

خدمات تخصصی مددکاری

به منظور بهبود ارائه خدمات و اطلاع از روند رشد دانش آموزان، نیازها و خواسته های آنها، مددکاران حرفه ای از ابتدای ورود تا زمان خروج از چرخه تحصیل در کنار آنها قرار می گیرند. به دلیل اینکه دانش آموزان معمولا در شرایط اقتصادی و اجتماعی دشواری هستند، همراهی فردی متخصص که بتواند در رفع مشکلات آنها را همراهی کند بسیار مفید و موثر است.

این مددکاران نه تنها حلقه ارتباطی موسسه با دانش آموز هستند و نیازهای آنها را به اطلاع موسسه می رسانند، از ثمربخشی فعالیت ها نیز مطمئن می شوند، در بسیاری موارد مددکاران می توانند بحران های دانش آموز و خانواده اش را از طریق برقراری ارتباط با افراد حرفه ای رفع نمایند. ارسال کارنامه جدید دانش آموزان، کشف استعدادها، علاقه مندی ها و کمبودهای آنها نیز از وظایف مددکار است.

مددکاران با ارائه گزارش های مستمر می توانند حامی دانش آموز را از تاثیر حمایت خود مطلع نموده و وی را به ادامه حمایت امیدوار نمایند، مسلم است که به مهربانی به همان میزان که به وظایف خود نسبت به دانش آموزان واقف است و سعی در انجام آنها دارد می کوشد تا کلیه دغدغه های حامیان را نیز شناسایی و رفع نماید و یکی از این دغدغه ها اطمینان از تاثیر کار خیر است.

مناسب ترین راه جهت ایجاد اطمینان از این مورد وجود مددکارانی است که با دلسوزی و نکته سنجی در تلاش برای ایجاد بسترهای رشد دانش آموزان هستند و در تمام مسیر آنها را همراهی می نمایند.

مددکاران به مهربانی از بین بانوان متخصص و دلسوز با همکاری موسسه ای که در بسیاری از شهرهای کشور دارای شعبه می باشد انتخاب می شوند.

نوشته های مرتبط